Dopravné

BILIMARKET.CZ se řídí obchodními podmínkami přepravců Česká pošta (Balíkovna), ZásilkovnaPPL DHL, Toptrans

Balíkovna

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

PPL / DHL

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Zásilkovna (Packeta)

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Toptrans

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!


STORNO

Neakceptujeme storno objednávky po jejím zpracování. Vratka storna u platby přes platební bránu je krácena o účtované poplatky.

Pohodlné doručení zásilky je v zájmu všech

Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.

Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.


Jak postupovat při reklamaci zásilky po doručení

Převzetím zásilky se stáváte dle občanského zákoníku majitelem objednaného / dodaného.

Česká pošta / Balíkovna

Reklamujte zásilku na pobočce České pošty nejpozději do dvou dnů o převzetí včetně. Řiďte se obchodními podmínkami přepravce.

Doporučujeme:

Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.

  1. Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
  2. Vše doručte na pobočku České pošty. Nezasílejte k nám dokud k tomuto nebudete vyzváni! Reklamujte na pobočce České pošty!
  3. Informujte nás po zadání reklamace, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
  4. Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu.

PPL

Reklamujte zásilku u nás nebo u přepravce nejpozději do dvou dnů o převzetí včetně. Řiďte se obchodními podmínkami přepravce.

Doporučujeme:

Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.

  1. Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
  2. Reklamujte ideálně přímo u přepravce. Postupujte dle jeho instrukcí.
  3. Pokud reklamujte u nás, vše doručte e-mailem na bilimarket@bilimarket.cz. Nezasílejte k nám zásilku, dokud vás tomuto nevyzveme!
  4. Informujte nás o zadání reklamace u přepravce, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
  5. Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu (v případě, že reklamujete u přepravce sami).

Zásilkovna

Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.

  1. Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
  2. Reklamujte ideálně přímo u přepravce. Postupujte dle jeho instrukcí.
  3. Pokud reklamujte u nás, vše doručte e-mailem na bilimarket@bilimarket.cz. Nezasílejte k nám zásilku, dokud vás tomuto nevyzveme!
  4. Informujte nás o zadání reklamace u přepravce, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
  5. Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu (v případě, že reklamujete u přepravce sami).
Jsme online
Dnes 8:00-16:00
Skrýt