Dopravné
BILIMARKET.CZ se řídí obchodními podmínkami přepravců Česká pošta (Balíkovna), Zásilkovna, PPL / DHL, Toptrans
Balíkovna
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
PPL / DHL
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
Zásilkovna (Packeta)
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
Toptrans
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!
STORNO
Neakceptujeme storno objednávky po jejím zpracování. Vratka storna u platby přes platební bránu je krácena o účtované poplatky.
Pohodlné doručení zásilky je v zájmu všech
Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.
Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.