Dopravné

BILIMARKET.CZ se řídí obchodními podmínkami přepravců Česká pošta (Balíkovna), ZásilkovnaPPL DHL, Toptrans

Balíkovna

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

PPL / DHL

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Zásilkovna (Packeta)

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Toptrans

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami přepravce. Reklamaci uplatněte u přepravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!


STORNO

Neakceptujeme storno objednávky po jejím zpracování. Vratka storna u platby přes platební bránu je krácena o účtované poplatky.

Pohodlné doručení zásilky je v zájmu všech

Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.

Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.

Nejsme online
Dnes 8:00-16:00
Skrýt