Dopravné
BILIMARKET.CZ se řídí obchodními podmínkami přepravců Česká pošta, PPL / DHL
Česká pošta: Reklamaci zásilky uplatňujte na pobočce České pošty, oddělení reklamace nejpozději následující pracovní den po doručení zásilky více viz. https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace. Kopii reklamace spolu s fotodokumentací nám neprodleně doručte (ideálně e-mailem). Aktualizace podmínek pro ukládání zásilek ZDE.
PPL / DHL: Kontaktujte nás neprodleně s reklamací a fotodokumentací (ideálně e-mailem), nejpozději následující pracovní den po doručení zásilky.
Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!
STORNO? Neakceptujeme storno objednávky po jejím zpracování. Vratka storna u platby přes platební bránu je krácena o účtované poplatky.
Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.
Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.